• Rafał Pacześ, Łukasz „Lotek” Lodkowski oraz Kacper Ruciński w trasie, której jeszcze nie było. 3 ARMATY  POLSKIEGO  STAND-UPU.  Odpali je po kolei na scenie prowadzący to wydarzenie Rafał Rutkowski ! Tylko premierowe programy, napisane specjalnie na tę okazję, które będziecie mogli zobaczyć po raz pierwszy w życiu i tylko tutaj. Największe hale w Polsce. Sto tysięcy biletów. Plus Goście.  Gotowi na BANG 2?

UWAGI ORGANIZATORA:

  • Prosimy o wcześniejsze przyjście celem uniknięcia długich kolejek. Impreza rozpocznie się punktualnie. 
  • Bilety elektroniczne są akceptowane i preferowane ze względu na troskę o środowisko. 
  • Zachęcamy do zapoznania się z ważnymi informacjami w postach na wydarzeniu w serwisie Facebook, zostaną one udostępnione około tydzień przed wydarzeniem.
  • Występ przeznaczony dla widzów powyżej 18 roku życia.

Najczęściej pojawiające się pytania i odpowiedzi dotyczące wydarzenia

 

1. Gdzie kupię bilet? W jakich godzinach czynna jest kasa w dniu wydarzenia?

Wszystkie bilety zostały wyprzedane.

2. Czy można wchodzić i wychodzić na tym samym bilecie? Czy honorowane będą bilety w wersji elektronicznej?

Bilet jest jednokrotnego wejścia. Nie ma potrzeby drukowania biletu, w wersji elektronicznej będzie uznawany.

3. Ceny biletów? Czy są bilety zniżkowe?

Biletów brak

4. Osoby niepełnosprawne: jak zakupić bilet, czy przysługuje ulga, czy będzie możliwość wypożyczenia sprzętu audio dla osób niedosłyszących?

Osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim może zakupić bilety poprzez kontakt na adres: kontakt@stageproduction.pl. Wypożyczalnia sprzętu dla osób niedosłyszących będzie funkcjonowała w punkcie PION od strony wejścia A1.

5. O której godzinie zaczyna/kończy się impreza

START IMPREZY 19:30

Rozkład godzinowy:

  • otwarcie drzwi 18:30
  • show: 19:30-22:00

*Harmonogram ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie.

6. Czy obowiązują ograniczenia odnośnie sprzętu audio-wideo? Jaki sprzęt jest dopuszczalny?

Zakaz fotografowania- nie obowiązuje
Zakaz wnoszenia profesjonalnego sprzętu z wymienną optyką. Na wydarzenie można wnosić aparaty fotograficzne – wyjątek stanowią aparaty profesjonalne – w tym przypadku wymagana jest akredytacja FOTO.

7. Czy w ERGO ARENIE będzie depozyt i jaki koszt?

nie

8. Czy obowiązują ograniczenia wiekowe?

Impreza przeznaczona jest dla osób pełnoletnich

9. W jaki sposób można uzyskać akredytację?

Wnioski o akredytacje można składać drogą elektroniczną: kontakt@stageproduction.pl

10. Regulamin imprezy

11. Czy w ERGO ARENIE jest szatnia?

Tak, szatnia w ERGO ARENIE jest nieobowiązkowa, płatna– 5 zł za sztukę. Płatność TYLKO GOTÓWKĄ!

12. Czy przy ERGO ARENIE znajduje się parking? Czy możliwy jest zakup biletu na parking w przedsprzedaży

Tak – przy hali znajduje się ogólnodostępny parking, mieszczący 700 aut i ok. 15 autokarów.
Opłata za wjazd na parking wynosi 30 zł dla samochodów osobowych, 50 zł dla autobusów.
Bilety na parking można zakupić drogą online w przedsprzedaży w cenie 25 zł (do 24h przed koncertem): https://www.eventim.pl/
Płatność TYLKO GOTÓWKĄ!
Opłata za miejsca parkingowe przy ulicy Łokietka, wzdłuż Hipodromu wynosi 20 zł. Na czas imprezy, udostępnione zostaną bezpłatne tymczasowe miejsca parkingowe zlokalizowane wzdłuż ulicy Pomorskiej i parking przy ul. Subisława – Rybacka (równoległy do przystanku SKM Gdańsk AWFiS – Żabianka)

13. Gastronomia.

Na obiekcie funkcjonuje Pub oraz Food Court przy wejściu A1, a także gastronomiczne punkty mobilne na kondygnacji 1,3 oraz 5.

14. Merchandising – czy na terenie hali możliwy będzie zakup koszulek, płyt itp.

Tak, będzie stanowisko z koszulkami

15. Odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielane będą (od poniedziałku do piątku) pod numerem telefonu:

+ 58 76 72 101 (09:00 – 17:00), w dniu wydarzenia w godz. 9.00-19.30 oraz drogą mailową pod adresem info@ergoarena.pl

Bilety

Sprzedaż biletów:

eBilet.pl
Kup bilet
Parking
Kup bilet