- Rafał Pacześ, Łukasz „Lotek” Lodkowski oraz Kacper Ruciński w trasie, której jeszcze nie było. 3 ARMATY POLSKIEGO STAND-UPU. Odpali je po kolei na scenie prowadzący to wydarzenie Rafał Rutkowski ! Tylko premierowe programy, napisane specjalnie na tę okazję, które będziecie mogli zobaczyć po raz pierwszy w życiu i tylko tutaj. Największe hale w Polsce. Sto tysięcy biletów. Plus Goście. Gotowi na BANG 2?
UWAGI ORGANIZATORA:
- Prosimy o wcześniejsze przyjście celem uniknięcia długich kolejek. Impreza rozpocznie się punktualnie.
- Bilety elektroniczne są akceptowane i preferowane ze względu na troskę o środowisko.
- Zachęcamy do zapoznania się z ważnymi informacjami w postach na wydarzeniu w serwisie Facebook, zostaną one udostępnione około tydzień przed wydarzeniem.
- Występ przeznaczony dla widzów powyżej 18 roku życia.
Najczęściej pojawiające się pytania i odpowiedzi dotyczące wydarzenia
1. Gdzie kupię bilet? W jakich godzinach czynna jest kasa w dniu wydarzenia?
Wszystkie bilety zostały wyprzedane.
2. Czy można wchodzić i wychodzić na tym samym bilecie? Czy honorowane będą bilety w wersji elektronicznej?
Bilet jest jednokrotnego wejścia. Nie ma potrzeby drukowania biletu, w wersji elektronicznej będzie uznawany.
3. Ceny biletów? Czy są bilety zniżkowe?
Biletów brak
4. Osoby niepełnosprawne: jak zakupić bilet, czy przysługuje ulga, czy będzie możliwość wypożyczenia sprzętu audio dla osób niedosłyszących?
Osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim może zakupić bilety poprzez kontakt na adres: kontakt@stageproduction.pl. Wypożyczalnia sprzętu dla osób niedosłyszących będzie funkcjonowała w punkcie PION od strony wejścia A1.
5. O której godzinie zaczyna/kończy się impreza
START IMPREZY 19:30
Rozkład godzinowy:
- otwarcie drzwi 18:30
- show: 19:30-22:00
*Harmonogram ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie.
6. Czy obowiązują ograniczenia odnośnie sprzętu audio-wideo? Jaki sprzęt jest dopuszczalny?
Zakaz fotografowania- nie obowiązuje
Zakaz wnoszenia profesjonalnego sprzętu z wymienną optyką. Na wydarzenie można wnosić aparaty fotograficzne – wyjątek stanowią aparaty profesjonalne – w tym przypadku wymagana jest akredytacja FOTO.
7. Czy w ERGO ARENIE będzie depozyt i jaki koszt?
nie
8. Czy obowiązują ograniczenia wiekowe?
Impreza przeznaczona jest dla osób pełnoletnich
9. W jaki sposób można uzyskać akredytację?
Wnioski o akredytacje można składać drogą elektroniczną: kontakt@stageproduction.pl
11. Czy w ERGO ARENIE jest szatnia?
Tak, szatnia w ERGO ARENIE jest nieobowiązkowa, płatna– 5 zł za sztukę. Płatność TYLKO GOTÓWKĄ!
12. Czy przy ERGO ARENIE znajduje się parking? Czy możliwy jest zakup biletu na parking w przedsprzedaży
Tak – przy hali znajduje się ogólnodostępny parking, mieszczący 700 aut i ok. 15 autokarów.
Opłata za wjazd na parking wynosi 30 zł dla samochodów osobowych, 50 zł dla autobusów.
Bilety na parking można zakupić drogą online w przedsprzedaży w cenie 25 zł (do 24h przed koncertem): https://www.eventim.pl/
Płatność TYLKO GOTÓWKĄ!
Opłata za miejsca parkingowe przy ulicy Łokietka, wzdłuż Hipodromu wynosi 20 zł. Na czas imprezy, udostępnione zostaną bezpłatne tymczasowe miejsca parkingowe zlokalizowane wzdłuż ulicy Pomorskiej i parking przy ul. Subisława – Rybacka (równoległy do przystanku SKM Gdańsk AWFiS – Żabianka)
13. Gastronomia.
Na obiekcie funkcjonuje Pub oraz Food Court przy wejściu A1, a także gastronomiczne punkty mobilne na kondygnacji 1,3 oraz 5.
14. Merchandising – czy na terenie hali możliwy będzie zakup koszulek, płyt itp.
Tak, będzie stanowisko z koszulkami
15. Odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielane będą (od poniedziałku do piątku) pod numerem telefonu:
+ 58 76 72 101 (09:00 – 17:00), w dniu wydarzenia w godz. 9.00-19.30 oraz drogą mailową pod adresem info@ergoarena.pl
Bilety
Sprzedaż biletów:
- kasa nr 2 ERGO ARENY czynna
poniedziałek – piątek godz. 10.00 – 17.00,
oraz podczas wydarzeń w hali, - w sprzedaży internetowej: www.Biletyna.pl , www.eBilet.pl , www.kupbilecik.pl , www.biletin.pl ; www.Abilet.pl
- w salonach Media Markt na terenie całego kraju